OPERATIVNI CILJI IN VSEBINE
Učenci:
- oblikujejo in poustvarijo glasbeno ali z glasbo povezano predstavo (npr. glasbena pravljica, spevoigra, muzikal),
- poustvarjajo in ustvarjajo vokalne, inštrumentalne in vokalno-inštrumentalne vsebine (izbor izvajalskega sestava ter izvajalskega programa izhaja iz želja, sposobnosti, spretnosti in znanj učencev), zvočno eksperimentirajo, improvizirajo ter izražajo lastne glasbene zamisli,
- se glasbeno opismenjujejo (navajanje na samostojno orientacijo v partiturah, zapisujejo glasbene zamisli),
- s sodobnimi glasbenimi mediji ozvočijo različne vsebine (npr. filme, razstave likovnih del, šolske proslave, produkcije).
STANDARDI ZNANJA
Učenec:
- se aktivno udejstvuje v kulturno-umetniških dejavnostih, nastopih, dogodkih, proslavah v ožjem in širšem šolskem okolju,
- med šolskim letom izkaže napredek in razvoj v umetniškem ustvarjalnem izražanju oz. ju je ob koncu šolskega leta sposoben predstaviti s kratkim prikazom celoletnega dela,
- v skladu z načrtovanim izborom umetniškega področja in cilji na tem področju interpretira kulturno-umetniške vsebine,
- izrazi svoje estetsko doživetje,
- ustvarjalno izraža svoja doživetja in predstave v besedni, gibalni, glasbeni, likovni in digitalni komunikaciji,
- pri delu izkaže osebno angažiranost, zanimanje in motiviranost za kulturno-umetniško izražanje,
- se vede kulturno, je sposoben sodelovalnega dela v skupini ter izkazuje korekten odnos do drugih.
PREVERJANJE IN OCENJEVANJE
Pri predmetu umetnost – GLASBENO USTVARJANJE učenčevo znanje ocenjujemo s številčnimi ocenami glede na opredeljene cilje in standarde v učnem načrtu. Ocenjujemo npr. učenčeve ustne
odgovore, glasbene, praktične in druge izdelke, projektno delo, nastope učencev, napovedovanje in druge dejavnosti.